החקלאים שלנו

אנו מגדלים שקדים בקליפורניה למעלה ממאה שנה, ומקדישים לכך את הלב והנשמה. כדי ללמוד עוד עלינו ועל האהבה שלנו לגידול שקדים, פשוט רחפו עם העכבר מעל התמונות שלמטה.

  • גלן מימוטו

    משפחתי מגדלת שקדי Blue Diamond כבר למעלה מ-90 שנה

  • דן קלנדנין

    אני שמח להיות דור שני למגדלי שקדי Blue Diamond

  • כריסטין גמפרל

    ממש כמו אבי, אני גאה להיות מגדלת של שקדי Blue Diamond

  • דן בייס

    אני גאה להיות דור שלישי למגדלי שקדי Blue Diamond.

3,000+
אנשים יוצרים את Blue Diamond
4
דורות של משפחות גידלו את השקדים של Blue Diamond
105
הוא מספר השנים שבמהלכן אנו מגדלים את השקדים של Blue Diamond

כל מה ש-Blue Diamond עושה, סובב סביב ארבעת עמודי התווך: אכפתיות, יצירה, גדילה וחדשנות. הערכים הללו עזרו ועוזרים לנו לגדל ולקצור את השקדים הטובים בקליפורניה, למעלה מ-100 שנה. צפו בסרטוני הוידאו מטה כדי ללמוד עוד.

כדור שלישי של מגדלי שקדים, מייקל יודע שעם אכפתיות מגיעים טובי השקדים שבקליפורניה.

באמצעות שימוש במוצרי האיכות שלנו Almond Breeze, השף מת'יו יכול ליצור את המנות המיוחדות והידועות שלו.

העובדה שאנו משקה השקדים היחיד שמגדל את השקדים בעצמו, מספקת לנו גאווה גדולה בעבודתינו ומאפשרת לנו לעבוד ביחד על מנת להמשיך לגדול כחברה.

גידול של טובי השקדים שבקליפורניה, דורש הרבה תשומת לב ואהבה. הגידול דורש גם דרכים חדשניות לשימור האדמה והיבולים שלנו לעתיד.

הסיפור של Blue Diamond לאורך דורות.

1850
1910
1914
1915
1931
1931
1949
1980
1986
2010
2013
2013
Today

1850

המתיישבים הראשונים בקליפורניה מוצאים אקלים ים-תיכוני אידיאלי באדמות של סקרמנטו, מונטריי ולוס אנג'לס, שם הם זורעים את השקדים הראשונים, שיצרו תעשייה.

1910

ארגון The California Almond Growers Exchange נוסד, ומוביל לפיתוחה של תעשיית השקדים בקליפורניה. מיבול מקומי וקטן, לתעשייה המובילה בעולם לייצור ושיווק שקדים.

1914

הארגון פותח מפעל, שבהמשך הפך למפעל הגדול בעולם לעיבוד שקדים.

1915

הארגון מאמץ את היהלום הכחול - הנדיר בעולם - כסמל המותג, המסמל איכות גבוהה, והמבדיל אותו מיבוא ספרדי ואיטלקי.

1931

למעלה מ-900 טון של שקדים נשלחים על ידי ארבעת אלפים מגדלי שקדים.

1931

הארגון ממציא תהליכי עבודה כדי למקסם את המכירות שבשוק השקדים, כמו מבחן דירוג איכות מכני.

1949

פחית שקדי Blue Diamond מוכרת לעולם לראשונה.

1980

הארגון נודע באופן רשמי כמגדל שקדי Blue Diamond.

1986

Blue Diamond משיקים קמפיין פרסומות בשם A Can A Week, שבו מגדלי שקדים אמיתיים מציגים "A can a Week, that's all we ask".

2010

למעלה מ-750 אלף טון של יבול נשלחים כדי להמשיך ולעמוד בשיא העולמי של הביקוש הגלובלי.

2013

Blue Diamond מכפילים את תכולת הנפח ופותחים מפעל נוסף בטורלוק, קליפורניה, המעוצב באופן שיביא לערך מוסף באמצעות שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

2013

מרכז החדשנות של Blue Diamond פותח את מרכז המחקר הראשון והיחיד בעולם המוקדש לחדשנות מוצרי שקדים.

Today

לצד עבודה עם דור חדש של מגדלים, Blue Diamond ממשיכים את המורשת של הבאת שקדים איכותיים לעולם.